مجله اتاقک




   مجله اتاقک


   مجله الکترونیکی اتاقک
موضوعات مطالب
نويسندگان سایت
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها: 17


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




g.o.o.g.l.e..p.a.r.a.z.i.t

آگاهی ها

power By: otaghack-site.tk

درباره ما

ایمیل مجله : otaghack@gmail.com otaghack@yahoo.com
لينك

کارفرمانیوز
شعرهاي شاپور احمدي
**انجمن مجله اتاقک**
مجتبی علیمی- تـــرانه
چرند و پرند
کافه ترانه
زنانه نويسي
کتاب کتیبه
ارسال ایمیل به مجله
علی قزل سوفلو
عضویت انجمن
شعرخانه
دانلود موزیک
فرح منصوری - ترانه سُرا
احمد شاملو
زندگینامه ها
ثبت دامنه
صفحات دیگر مجله

تبادل لینک هوشمند
سایتهای دارای موضوع مرتبط با مجله برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله الکترونیکی اتاقک و آدرس otaghack-site.tk لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینکها
» اجرای گروه دستان با سالار عقیلی

 

 

 

گروه «دستان» به سرپرستي حميد متبسم شامگاه گذشته ـ 20 خردادماه ـ در دومين شب اجرا، هم نوا با سالار عقيلي قطعات «به نام گل سرخ» را در تالار وحدت طنين‌انداز كرد.

 اجراي گروه «دستان» با نواي ساز «سارود» رجيب چاكرابورتي ـ نوازنده‌ي هندي ـ آغاز شد و با وقفه‌اي كوتاه سازهاي كوبه‌اي پژمان حدادي و بهنام ساماني او را همراهي كردند.

پس از سپري شدن دقايقي از اجراي بخش سازي، اين سه هنرمند صحنه را ترك كرد و گروه «دستان» متشكل از حميد متبسم (تار)، سعيد فرج پوري (كمانچه)، پويا سرائي (سنتور)، رضا آبائي (قيچك)، شهرام غلامي (بربت)، پژمان حدادي و بهنام ساماني (كوبه‌اي) قطعاتي را بر اساس ساخته‌هاي سعيد فرج پوري بداهه‌نوازي كردند.

اجراي سه قطعه گروه نوازان «دستان» با تشويق تماشاچيان پايان يافت و بعد از تنفس 15 دقيقه‌اي، بخش آوازي اجراي گروه «دستان» با همراهي سالار عقيلي همراه شد.

سالار عقيلي اجراي اين بخش را با ترانه‌ي «ديباچه» از مجموعه در «كوچه‌ باغ‌هاي نيشابور» آغاز كرد كه مورد استقبال قرار گرفت.

«پيام باران»، تصنيف «بربط » سعدي، «در آن كر انه»، تصنيف «صبح»، «آوازنامه»‌،« رقص آتش» و تكنوازي سارود بخش ديگري از قطعات اجرايي شب گذشته بود.

حميد متبسم در بروشور اين كنسرت نوشته است:«بخوان به نام گل سرخ و عاشقانه بخوان

گوش فرادادن به موسيقي هنرمنداني چون محجوبي و بنان، آشنايي با شعر بزرگاني چون شفيعي كدكني، پايه گذار آينده هنري من شد و مرا براي گسترش آموخته‌هايم به مدارس تخصصي هنر سوق داد و امروز نيز اين شوق و جسارت را به من مي‌دهد تا «به نام گل سرخ» را به آهنگي و آوازي ديگر تقديم شما كنم.»

او در ادامه آورده است:«كلام شفيعي كدكني دلت را گره مي‌زند با آن ور دنيا، مرز نمي‌شناسد و براي همه انسان‌هاست، باشد كه «به نام گل سرخ» نيز چنين كند.

زهي سعادت كه ساز به دستان توانمند «دستان» و ديگر نوازندگان اين اثر و خوش صدايي همچو سالار عقيلي در اين نغمه هم آواز من‌اند. تا «به نام گل سرخ» را عاشقانه بخوانيم.»

 

به گزارش ايسنا،گروه «دستان» با همراهي سالار عقيلي تا 25 خرداد ماه هر شب به جز 22 خردادماه ساعت 21 در تالار وحدت به روي صحنه مي‌رود.

 

 

ایسنا

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



نويسنده : ADMIN | تاريخ : برچسب:گروه دستان,سالار عقیلی,بنام گل سرخ, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |

» عناوين آخرين مطالب